Pull up

                                                                        Hallo allemaal

                            Leuk dat jullie mijn eerste bloghop komen bekijken , dank je wel alvast.
                            Hier alvast een sneak peek van mijn creatie.



Zelf vindt ik dit een heel leuk model om te maken en niet zo heel erg moeilijk .
Het patroon en de bijbehorende uitleg zijn goed te volgen en dan ontstaat er iets moois .

Als je de envelop opent is dit het eerste wat je ziet.


En dan vouwt de kaart zich zo uit om dan leuk aan de kaarten lint te hangen.
           
 
Vintage babyboy 6011/0607 en de bijbehorende labelvellen 6011/0415 heb ik hiervoor gebruikt .
Bovenop zit het kleinste vierkantje van de nieuwe mal Esmee 6002/1466.



Ik vond het erg leuk om deze te maken en hoop dan ook die van jullie te mogen zien binnenkort

Dan mogen jullie nu naar Antje

Dank jullie wel voor het bezoek aan mijn blog .

Reacties

  1. Oh dit is ook een supermooie creatie, ik hou ervan en ga het zeker ook eens maken. Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een hele mooie! Leuk voor een geboorte!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke creatie
    Dat vintage baby papier blijft zo mooi!
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave uitvoering zeg!!!
    Wat kan jij nou niet?🤔
    Zo grappig dat met ander designpapier het een heel ander project lijkt!
    Groetjes Christa vd Plaats

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig babykaartje Sylvia...zo leuk in deze vorm en heel mooi designpapier ervoor gebruikt..
    wat een prachtig vierkante stans heb je ervoor gebruikt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bellalicious kit afternoon tea party

Beren