bellalicious kit afternoon tea party


Goede morgen op deze mooie zondag waar we weer een leuke blog hop hebben voor jullie.


Aangezien ik een koffie leut ben heb ik  hug in a mug paper pack 6011/0543 gebruik



het bella lulu knipvel 3000/0049 heb ik ook gebruikt 

Als je de kit koopt zit de kaft er voor gerild bij in, heb je het all inclusief abonnement dan is de kaft te vinden onder BOX 002-bewaardoosje .
Ik heb ervoor gekozen om het op die manier te doen.


   
 
                  


                                      hier zie je de voorkant en de binnenkant

Na het volgen van de instructies van het filmpje waarvan de link is bijgeleverd
is dit mijn creatie geworden , om de blog niet te lang te maken laat ik twee pagina`'s zien .

   


                                                 
ik heb er voor gekozen om geen foto's erin te plakken maar dat over te laten aan wie het album krijgt
als foto frame heb ik de nieuwe mal Esmee 6002/1466 gebruikt de middelste en de al eerder uitgebrachte randmal Esmee 6002/1383 als sierrand bij pockets.
                                                           

                                                     

         
                       Lieve groet van mij en dan mogen jullie nu naar Daisy

   


Reacties

  1. Het Hug in a mug papier blijft leuk, en je kunt het voor zoveel dingen gebruiken. Deze creatie is er ook ontzettend leuk mee geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook heel leuk om een koffiedoosje hiervan te maken! Prachtig geworden. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft ook mooi papier. Mooi gemaakt!
    Grtjs vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw doosje is ook prachtig......en ook mooi papier...
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook een prachtig doosje! Ook heel leuk om er een koffiedoosje van te maken!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk doosje ook en ook in deze kleurencombinatie....weer heel anders

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Lavendel

Endless love