Circus

                                           Hallo wat leuk dat jullie op mijn blog komen kijken.
                                   Dit is mijn tweede  bloghop alweer ik hoop dat jullie het leuk vinden.


                                                           Allereerst een sneak peek

Voor deze kaart heb ik de dutchdoobadoo mal 470.713.703 maar weer eens tevoorschijn gehaald .


Deze als eerste op rood card stock getekend en uitgeknipt ,
toen moest ik op zoek naar design papier dat bij het leuke Bella lulu knipvel past
ik weet niet hoe het bij jullie is maar bij mij is de keuze redelijk reuze 
Dat bracht mij bij een restantje Let’s Party 6011/0609 uit .


Ook de one of a kind set Balloons  6002/1211 gebruikt .
                     

Dan mag je nu door naar Irina

Dank jullie wel voor het bezoek aan mijn blog .

Reacties

  1. Deze mal leent zich heel goed voor zo'n super leuke circuskaart. Prachtig gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoepie!! Ik heb die mal ook nog idd😅
    Soms hebben we zoveel dat we het gwn vergeten🙈
    Leuke kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bellalicious kit afternoon tea party

Beren