Endless love

Goede morgen hoppers welkom op ons blog .
Ik hoop dat jullie volop aan het genieten zijn van alle verschillende creatie’s die gemaakt zijn .



Voor mijn creatie heb ik het harten hart van Joy!crafts 6320/0013 gebruikt daar word origineel een bolletje bij geleverd maar dit hartje paste er precies in wat ik leuker vond 
en gevuld heb met snoep hartjes .


De randen zijn eerst de bewerkt met zwarte gesso en daarna is het design papier 
Love letters erop geplakt aan beide zijde en  na wat bij schuren voorzichtig nog wat 
gesso aangebracht .


Uit wit cardstock de mal blauw hart 6002/1250 gestanst en gemat op rood 
Dit heb ik twee maal gedaan en passend aan de andere kant geplakt .


Dit is één zijde de andere laat ik verderop in deze blog ook zien .
Vintage flourishes swirl 6002/0092 in zwart en wit gestanst .


Deze dienden als basis voor de floral flourishes 6002/0972


En onder deze prachtige industrial vlinder 6002/1475.


Dit is de andere kant van het hart zoals jullie kunnen zien is het redelijk 
gelukt de twee harten sluitend te plakken .

6002/1250  het blijft één van mijn favoriete mallen .


De bodem gepimpt met de floral flourishes en een stukje kant .
Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze creatie en wens 
jullie nog veel plezier met het verder hoppen .
Dan mogen jullie nu naar Irina

Lieve groet van mij 








Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

bellalicious kit afternoon tea party

Lavendel